Vanlige spørsmål og svar
Det kan ta lengre tid i forbindelse med helligdager eller hvis du bor i en del av landet der postgangen tar lengre tid (i utkantstrøk samt den nordlige delen av landet). Ved større kampanjer kan det også ta litt lengre tid. Mindre bestillinger med restnoterte produkter sendes når alle varer er på lager.
Vi tilbyr levering med Posten for en smidig, trygg og sporbar levering!
Posten valgfrit leveringssted 79 NOK - Fri frakt ved ordre over 599 NOK*
Posten hjemlevering 199 NOK*
Posten Business Parcel 269 NOK*
Vi tilbyr for øyeblikket ikke levering til Svalbard.
*Forsendelseskostnader legges til for bestillinger over 20kg samt for hjemlevering.
Selvfølgelig! Når bestillingen din begynner å bli klargjort på vårt lager, sender vi deg en e-post med et sporingsnummer. Dette blir ikke oppdatert før Posten henter pakken hos oss. Du vil også motta en melding når pakken din er klar til henting hos ditt utleveringssted.
Tips – I appen "Posten" kan du håndtere alle våre leveranser og tjenester.
Du laster ned appen her for iPhone
Du laster ned appen her for Android
Hvor lang tid har det gått?
Hvis det har gått lengre tid enn angitt leveringstid, og du fortsatt ikke har mottatt bestillingen din, ta kontakt med vår support så hjelper vi deg med å spore pakken.
Har du mottatt en ordrebekreftelse?
Når du legger inn en bestilling, sender vi en ordrebekreftelse via e-post. Hvis du ikke har mottatt den, sjekk søppelposten din, eller kontakt oss for å forsikre deg om at bestillingen din er registrert.
Har du mottatt et sporingsnummer?
Når bestillingen din er pakket og hentet av transportøren, sender vi deg en e-post med sporingsinformasjon.
I appen "Posten" kan du håndtere alle våre leveranser og tjenester.
Du laster ned appen her for iPhone
Du laster ned appen her for Android
Har du mottatt en melding fra transportøren?
Når pakken din er klar til henting på et utleveringssted, eller hvis den skal leveres hjem til deg, vil du motta en melding via e-post eller SMS.
Har du ikke mottatt noen informasjon eller melding?
Hvis du ikke har mottatt noen melding eller sporingsinformasjon, kontakt vår support, så hjelper vi deg med å løse problemet så raskt som mulig.
Kontakt kundeservice
Vi forstår at det noen ganger kan være lett å glemme, men det er viktig å hente pakken din i tide for å unngå ekstra kostnader. Her er hva som gjelder:
Henting av pakke
- Du må hente pakken innen fristen som er angitt i meldingen, vanligvis innen 7 dager fra pakken ankommer.
- Pakker hentes normalt ut personlig med gyldig legitimasjon.
- Hvis du har bestilt levering til en pakkeboks, kan det hende du må laste ned transportørens app for å hente pakken.
- Du får en melding via e-post eller SMS som viser hvor og når du kan hente pakken din.
Uavhentet pakke
Hvis du ikke henter pakken før den returneres til oss, kan vi måtte kreve et gebyr på 300 NOK for håndtering og fraktkostnader. Husk at pakken må hentes for at du skal kunne benytte deg av angreretten din. Hvis pakken returneres, vil det påløpe gebyret som nevnt ovenfor.
Trenger du mer tid til å hente pakken din? Ofte kan du forlenge hentefristen ved å:
- Kontakte Posten direkte.
- Bruke Postens app.
Dette er en enkel måte å unngå at pakken blir returnert til oss.
Vi kan ikke garantere muligheten for å endre leveringsadresse eller hentested på en allerede lagt bestilling. Kontakt kundeservice så snart som mulig, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
Vi ønsker at du alltid skal føle deg trygg med bestillingen din. Hvis pakken din skulle være skadet ved levering, vennligst følg disse stegene:
Ved levering:
- Be om at skaden blir notert av transportøren og at det opprettes en reklamasjon på stedet.
- Ikke hent ut pakken.
- Kontakt deretter vår support, slik at vi kan hjelpe deg videre og følge opp saken.
Hvis du oppdager skaden hjemme:
- Legger du merke til at varen er skadet først når du kommer hjem? Ingen problem! Kontakt vår support senest 14 dager etter at du har mottatt pakken.
- Legg ved et bilde av skaden, slik at vi kan håndtere saken så raskt som mulig.
Kontakt kundeservice